Per HApps: Ursäkta om jag lägger mig i men jag har en fråga. Hur var det under Nubbens tid i Timrå som sportchef. Var det inte då som de stora kontrakten skrevs som var någorlunda optimstiska i sitt utförande?
Vi har exempelvis i Frölunda aldrig förlorat så mycket pengar som när han var vid rodret här nere.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har exempelvis i Frölunda aldrig förlorat så mycket pengar som när han var vid rodret här nere.