Skarin: Trots en tuff säsong så tror jag att vi kommer att summera denna sässe som bättre än fjolårets. Vet inte om placeringen blir bättre, men jag lovar att spelet blir bättre.
Jag är mer upprymd över det här laget efter en premiärtorsk än vad jag var över fjolårslagets premiärvinst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är mer upprymd över det här laget efter en premiärtorsk än vad jag var över fjolårslagets premiärvinst.
Det här blir bra!