1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1401583

Sv: Stefan "Linkan" Lindqvist
RocknRolf2: du är verkligen ingen dumskalle Roffe, och jag tror de flesta härinne fattar att du har en ovillkorlig och ärlig kärlek till laget Timrå - "den man älskar agar man..."

men ibland....
....själv har jag bestämt mig för att inte ha några högre förväntningar i år mer än att jag vill se ett lag som:

- Kämpar
- Gör sitt bästa
- Hittar ett grundspel
- inte tappar modet
- överraskar

Om bara det funkar tror jag vi fixar detta - i synnerhet gäller det att ha med sig positivitet in i en ev. KS.

Svarskommentarer

Sv: Stefan "Linkan" Lindqvist
erathoo: Tack och det stämmer bra, inget i sportväg berör mig i närheten så som Timrå berör.

Jag tror att vi slipper kvalet. Vi är underskattade.

hubbenorlen: Eller hur. Men alla verkar inte vilja slippa mitt tjat.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer