Kattgubben: Ja dom rejäla individuella misstagen har väl uteblivit idag men SAIK kommer till många avslut. Två videobedömningar och två stolpskott hittills, va?
Sen tycker jag faktiskt att man bitvis hittar riktigt fina passningar i anfallszon. Hedström har jobbat på bra och nu mins jag inte vem det var som blev frispelad men där pucken hoppar över klubban.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen tycker jag faktiskt att man bitvis hittar riktigt fina passningar i anfallszon. Hedström har jobbat på bra och nu mins jag inte vem det var som blev frispelad men där pucken hoppar över klubban.