erathoo: jag vet inte om jag tycker det. jag vet ärligt talat inte om jag tycker att ishockey är en rolig sport när man har personer som kuben som ska vara domare. jag är inte nöjd när vi vinner tack vare idiotiska domslut, eller när vi förlorar. det är en skam att världens tredje bästa liga inte har domare som klarar av sitt jobb.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
det är en skam att världens tredje bästa liga inte har domare som klarar av sitt jobb.