Men Murley vilket jävla skämt. Det är ju för helvete dags för honom att vakna och anpassa sig till tempot. Visst, han petar in en puck här och där men gud vad mycket nyttigare han skulle vara om han slutar att såsa.
Skön Saloräddning av riddarn iaf. Den har man nog inte sett sedan OS-guldet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skön Saloräddning av riddarn iaf. Den har man nog inte sett sedan OS-guldet.