nåväl, två poäng! det är starkt, och lämnade viss mersmak.
att kuben förstör matcher får man räkna med, det är precis som med skador, de kommer, även om man vet om det så blir man frustrerad när de händer. (kuben kan vi dock inte skylla på varesig linkan, för mjuk is i eon eller nubbens tjänsteresor i början av 2000-talet.)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
att kuben förstör matcher får man räkna med, det är precis som med skador, de kommer, även om man vet om det så blir man frustrerad när de händer. (kuben kan vi dock inte skylla på varesig linkan, för mjuk is i eon eller nubbens tjänsteresor i början av 2000-talet.)