Olle: tammetusan har du rätt...... trodde inte det var lönt att skrolla ner men där ser man.... kul
Fan va härligt att se att Jonte fortsätter att spela bra även denna match..... fattar inte vilken match Jimmy såg eftersom han fick en 2a i betyg förra matchen (Jimmy du vet väl att Jonte inte har 71 längre?)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan va härligt att se att Jonte fortsätter att spela bra även denna match..... fattar inte vilken match Jimmy såg eftersom han fick en 2a i betyg förra matchen (Jimmy du vet väl att Jonte inte har 71 längre?)