Var sjutton är alla hyllningar när alla kan spy ur sig skit vid en förlust?
edit: Jag menar: ALLA ni som klagar som klåen på alla som spyr skit vid förluster. Var är ni nu? Ni bör ju styra upp detta o skriva av er all positivitet i er! Kom igen nu!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Var sjutton är alla hyllningar när alla kan spy ur sig skit vid en förlust?
edit: Jag menar: ALLA ni som klagar som klåen på alla som spyr skit vid förluster. Var är ni nu? Ni bör ju styra upp detta o skriva av er all positivitet i er!
Kom igen nu!
Redigerad kommentar