73Sjöbba: Jag är lika dålig förlorare som andra. Men dom som kan klaga på andra som klagar på Timrå IK kan nog visa vad dom går för vid seger. Det var det jag menade. Sorry
Dom är lika bortblåsta som alla andra. Dom har precis som oss andra en skadad gen men dom har svårare att acceptera det bara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men dom som kan klaga på andra som klagar på Timrå IK kan nog visa vad dom går för vid seger. Det var det jag menade. Sorry
Dom är lika bortblåsta som alla andra. Dom har precis som oss andra en skadad gen men dom har svårare att acceptera det bara.
Redigerad kommentar