Timrå gör en bra och lagom grisig match idag. Redan några kompisar som är SAIK:are som förbannat sig över Timrås lyftningar ur egen zon. Inte mig emot! Det får se ut hur det vill så länge det ger två eller tre poäng. I Skellefteås lag imponerades jag främst av Thomas "Kuben" Andersson som var i stort sett felfri och hjälpte sitt lag till en poäng.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I Skellefteås lag imponerades jag främst av Thomas "Kuben" Andersson som var i stort sett felfri och hjälpte sitt lag till en poäng.