Lemmy: Nä, det var väl inte direkt menat mot dig utan mer i allmänt =) Syftade mest på det låga flödet av inlägg på en Lördagskväll. Vid en seger så behöver man inte skriva några frustrationsinlägg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Syftade mest på det låga flödet av inlägg på en Lördagskväll.
Vid en seger så behöver man inte skriva några frustrationsinlägg.
Fan vad otydlig jag har blivit på gamla dagar. =)