Det är hjältarna som skriver historien. Syndabockarna står i givakt bredvid.
Det finns hjältar överallt, det gäller bara träda ut ur sitt förbaskade ego o lyfta som en humla (som enligt tyngdlagen inte kan flyga) ovanför allt det där spillet från jaget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är hjältarna som skriver historien.
Syndabockarna står i givakt bredvid.
Det finns hjältar överallt, det gäller bara träda ut ur sitt förbaskade ego o lyfta som en humla (som enligt tyngdlagen inte kan flyga) ovanför allt det där spillet från jaget.
Hör ni det, Timrå IK?