1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1404873

Sv: Apropå nånting...

Så ser jag helst en forwardsuppsättning med Gnagarn som 13e forward på tisdag och Boyce som center.

Jonte-Vampola-Pikken
Murley-Hagos-Röymark
Pärssinen-Bagarn-Friberg
Hallin-Boyce-Önerud

Backsidan har vi ju tyvärr ingen möjlighet att göra förändringar i även om jag helst skulle se Hedin och Torp så långt från isen som möjligt.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella:

Murley-Vampola-Pikken
Hallin-Hagos-Röymark
Pärssinen-Bagarn-Friberg
Jonte-Boyce-Önerud

Sv: Apropå nånting...
Frella: Helt rätt.... Friberg må vara en supertalang men att som Perra slänga in en 18-åring från Skövde IK i div 1 till en förstafemma i ES är ju ett väldigt stort steg o oavsett om han inte är direkt dålig så är han varken en målgörare eller passningsläggare för förstafemma...... bra läge att bara ösa järnet i tredjefemman o hoppas att poängen trillar in bättre där.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer