1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1405133

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: en liten knorr på gnagar sågen...

Eftersom att det inte råder jättebrist på frw o centrar iår tycker jag att man bör utnytja detta från ledarnas sida genom att parkera de som inte duger... boyce förtjänar mer istid som center än gnagarn just nu kan jag känna... när larsson är hundra igen får gnagarn verkligen sparka sig själv i arslet o börja utveklas lite...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kommentarer från en icke supporter ( Boork )


12) Timrå
Har de bekymmer jag misstänkte före serien. Tunn trupp. Värvningar utan tydlig lagbyggnadsprofil. Många skador som vanligt. Problem med tydliga linjer i spelet. Laget har jobbat hårt och målvakten Stefan Ridderwall har spelat bra. Petr Vampola känns spännande. Max Friberg kräver tid för att bli elitspelare. Jonathan Hedström är ett stort frågetecken. Liksom tränaren Per-Erik "Perra" Johnsson. Är han skickad att klara den här uppgiften?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer