1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 140531

Sv: Rösta på Z:a
E-man: Helt rätt. Ta exempelvis schlagerfestivalen. Hur många kan EGENTLIGEN motivera sitt val mer än att det var en "klämmig låt". Har man begrundat partituren i förväg...knappast. Slarvigt.

Eller valet av Saddam Hussein. Det är ju förvisso en prestation att nå 100%. Men var det verkligen så att ALLA verkligen tänkte igenom ordentligt innan de kryssade i. Det kan ju hända att en och annan av valförättarna pekade på fel ruta med k-pisten.

Det här är naturligtvis val som på intet sätt är lika upprörande som valet på Z.

Men ändå....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer