Farbror Hasse: Om man inte kände dig bättre skulle man nästan tro att du var en smula sarkastisk.
Någon som vet hur det står till med Sanny-boy? Förväntas han vara tebaks i spel inom kort eller? Tycker mig ana ett visst samband mellan ett på slutet något darrigare försvarsspel med hanses* frånfälle.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Någon som vet hur det står till med Sanny-boy? Förväntas han vara tebaks i spel inom kort eller? Tycker mig ana ett visst samband mellan ett på slutet något darrigare försvarsspel med hanses* frånfälle.
*roligt ord