Smokey: tackar...det känns onekligen bra att en sådan gigant i HS har uppmärksammat mig;-) Du är inte så pjåkig själv... och du...träskor med stålhätta är inte heller helt fel;-) ska helt klart göra en omprioritering i min kalender... dyker upp...inom snar framtid;-) Kramisar
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du är inte så pjåkig själv...
och du...träskor med stålhätta är inte heller helt fel;-)
ska helt klart göra en omprioritering i min kalender...
dyker upp...inom snar framtid;-)
Kramisar