Smokey:men lilla vän...vadan denna förtvivlan... blev nästan lite blek om nosen... naturligtvis var det inte dig jag menade...(hade ingen aaning att du hade haft träskor med stålhätta) tänkte närmast på min framlidne fader som hade en förkärlek till skor...ialla dess former;-) ta ett djupt andetag... nåväl...vi lämnar detta ämne och koncentrerar oss på kommande matcher... LEVE TIK
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
blev nästan lite blek om nosen...
naturligtvis var det inte dig jag menade...(hade ingen aaning att du hade haft träskor med stålhätta)
tänkte närmast på min framlidne fader som hade en förkärlek till skor...ialla dess former;-)
ta ett djupt andetag...
nåväl...vi lämnar detta ämne och koncentrerar oss på kommande matcher...
LEVE TIK