Vi har 2 bra backar som håller bra ES klass, dessvärre är dessa 2 herrar skadad i nuläget och förmodligen någon vecka till.
Vill inte vara för negativ, ligger inte i min personlighet. Men alltså detta är de sämsta backar jag skådat i TIK sedan vi gick upp 00.
Ett hopplock av spelare som andra ES lag inte vill behålla, Robinson undantag men han har inte lärt sig skjuta, och har även några andra brister också för att räknas som en fullgod ES back!!
2 backar in fort som höjer standarden förutom Halonen-Granath!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har 2 bra backar som håller bra ES klass, dessvärre är dessa 2 herrar skadad i nuläget och förmodligen någon vecka till.
Vill inte vara för negativ, ligger inte i min personlighet. Men alltså detta är de sämsta backar jag skådat i TIK sedan vi gick upp 00.
Ett hopplock av spelare som andra ES lag inte vill behålla, Robinson undantag men han har inte lärt sig skjuta, och har även några andra brister också för att räknas som en fullgod ES back!!
2 backar in fort som höjer standarden förutom Halonen-Granath!!!