1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1407604

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Jäklar vicken skön seger - men vad jobbigt det var när Torp(!) helt ohotad slog den där klockrena indianarn till Åkerman vid 3-2, då började ångesten igen - men Murran fixade det!

Två klockrena misstag i försvaret - 2 mål i baken. brrr....det är väl ganska tydligt var vi behöver bli bättre?

Hallonet och granaten, välkomna tillbaka vilken dag som helst.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
erathoo: Det var ett svagt rensningförsök via sargen av Torp, visst, men en indianare kallar inte jag det. Det ska mer till för det.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Ja, det här var i sanning en välkommen seger! Herrejisses, jag firade med låta Slayers "south of heaven" driva upp hastigheten till osunda nivåer när jag färdades i norrgående riktning längs E4 på väg hem. Jävlaranamma, nu känns det rätt bra igen! Det var ett tag sen sist :)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer