1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1407641

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Johnny Bravo: Äääh den dagen man kan pissa på ett inlägg på hs ska jag gå in i deras bok

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Jävlar vilken energikick!

* Rekommenderar att köra ett pass på gymmet efter en Timråmatch, man har alltid ordentligt med energi att göra av med, positiv el negativ...

* Kul att Pärssinen fick göra två ikväll, han såg klart piggare ut än förut. Fina styrningar.

* Kul också att Jonte var betydligt bättre än han varit de senaste matcherna, iofs inte så svårt, men passen till Öneruds 3-1 var riktigt fin. Vaket!

* Vi har fortfarande exakt samma problem på backsidan som vi hade innan match. Den håller inte i nuvarande form. Bara hoppas att fler backar kommer in så snart som möjligt.

* Jocke tar revansch och bidrar till lagets första trea. Viktigt.

* Önerud börjar visa den energi man hade hoppats på.

* Vampola gör allt och lite till. Många gånger är han helt briljant. Vissa gånger lyckas han inte men vad gör det när han STÄNDIGT är i rörelse och aktion, går det inte ena gången så går det nästa. Grym!

* Både Pikken och Murran ser helt okej ut. Bra att båda syns i protokollet också.

* Nya tag på lördag. Det blir tufft som fan men vi visar iaf att vi KAN spela BETYDLIGT bättre än vad vi gjort de sista 3 matcherna. Bra, det tar vi med oss!

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Timrå Icon: Huvudsaken vi pissar på dom när vi möts i matcherna!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer