Dunc: Nu förenklar du resonemanget lite, va? Om vi ska ha en kompetent back så hade det naturligtvis varit enklare om vi haft en EU-plats ledig. Om Murley sedan börjar ösa in poäng och kämpa som han gjorde i den här matchen så blir det ju svårare. Däremot kan man ju inte skriva kontrakt eller skeppa spelare baserat på en enskild match, det är på så sätt man får Jokelas och kolor i laget.
Edit: Jag missade en viktig del av mitt resonemang: Att göra sig av med en spelare för att täcka upp på andra positioner i laget är ett NÖDVÄNDIGT ONT, inget annat.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Edit: Jag missade en viktig del av mitt resonemang: Att göra sig av med en spelare för att täcka upp på andra positioner i laget är ett NÖDVÄNDIGT ONT, inget annat.
Redigerad kommentar