En kul anekdot förresten, farsan berättade att en kompis till honom som är någon slags vicevärd i sin hyresgästförening hade hälsat en ny hyresgäst välkommen och berättat att de i samlingslokalen visar alla Timråmatcher med ölförsäljning och trevligt sällskap. "Kom och kolla vetja!" "Nja, jag tror inte det" hade killen sagt. "Vaddå gillar du inte hockey? Det är klart du ska hänga med och titta!" "Nej, det går inte, jag är ledsen, tyvärr"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer