Inlägg: 1408315
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
haggen: Haha, "- här ser vi tydligt hur dit är sex spelare på isen", säger Arto. Bilden visade bara 5 :)
+ 4
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
haggen: men Arto fortsätter berömma vårt försvarsspel, och jag får väl hålla med honom faktiskt. Det är sällan de kommer in centralt på oss.
Det börjar osa katt nu kring timrå-keepern, Lundström väl?