Inte särskilt svårt att dela ut beröm efter en sån här match. Men det betyder inte att jag inte vill göra det.
Samtliga backar får rosor. Jocke givetvis. Försvarstänket hos forwards och samarbetet mellan dem och backarna. Mycket bra. Vi höll liksom pucken inom laget och agerade lugnt och säkert under tre perioder!
Störst beröm till kedjan med Jonte-Alex-Önerud. Fantastiskt bra!
Sedan undrar jag om inte Matt Murley är en supervärvning ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Samtliga backar får rosor. Jocke givetvis. Försvarstänket hos forwards och samarbetet mellan dem och backarna. Mycket bra. Vi höll liksom pucken inom laget och agerade lugnt och säkert under tre perioder!
Störst beröm till kedjan med Jonte-Alex-Önerud. Fantastiskt bra!
Sedan undrar jag om inte Matt Murley är en supervärvning ;)