Vi är inte bättre än så här! Ledningen och Linkan har kört klubben i sank. Jag har redan mentalt accepterat Kvalserien. Finns inte en chans i världen att vi undviker den. Vi får försöka njuta av varje mål och poäng istället.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ledningen och Linkan har kört klubben i sank.
Jag har redan mentalt accepterat Kvalserien. Finns inte en chans i världen att vi undviker den. Vi får försöka njuta av varje mål och poäng istället.