1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411060

Sv: Apropå nånting...
söder över: Har svårt att tro att Jimmy ägnar ens en sekund åt vad två hjärndöda hockeyhoror skriver . Han står nog stadigare än så har jag fått för mej utan att känna honom .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
superfalle: "Hockeyhora" är väl en term för tjejer som spanar efter redan etablerade spelare på krogen i hopp om att få till det.

Therese och Kolan har varit ihop sedan de var juniorer i Brynäs så där tycker jag att du gick för långt.

Att kombinationen av låg bildning och nyrikedom ibland kan te sig komisk verkar hon dock vara ett gott exempel på.

Sv: Apropå nånting...
Själv förstår jag inte ett sånt däringa språk.
Ingen Tranströmer nivå direkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...