...Så tror jag inte att Brandmästaren Perra har några som helst problem i att hitta balansen mellan att ställa krav och se till att det är harmoni i gruppen. Jag är helt övertygad om att han kan visa rätt attityd mot spelarna. Han har varit med om svårare situationer än att riva i åt några hockeyspelare. Om han har det rätta hockeykunnandet för att få årets tunna Timrå att klara denna säsong vet jag inte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
....Så tror jag vi vinner ikväll.