1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411721

Sv: Apropå nånting...
Olle: Som Jimmy var inne på i ST-inslaget så är vi i samma fas som Brynäs var i för några säsonger sedan. De fick också ta en sportslig kräftgång för att få ekonomin i balans. De klarade sin kvalseriedipp och det måste vi också göra innan vändningen kan komma.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
T T: Nu är jag ingen expert på området, men jag är övertygad om att att kräftgången är en lose-lose situation. I min värld så är det ledarna som inte gör ett bra jobb som inte kan hitta guldkornen eller få ut max av det material dom tillhandahåller. Publiken kräver egentligen inte så mycket. Ge dom lite underhållning så kommer dom.

Men, vad vet jag? Det jag tror är att marginalåskådaren tycker inte att det är roligt längre.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer