"Allt handlar väl mycket om laxfällorna utanför oxå?"
Ja tyvärr är detta sanningen. Mina hemmaälvar t.ex Lögde, Öre och Vindelälven blir bara sämre och sämre för alla år. Höstfisket i år hade ju varit klockrent riktigt bra förutsättningar med bra vattenföring hela augusti. Men fisket var sämre än jag tidigare har upplevt.
Lite märkligt att sverige går emot EU:s diriktiv och tillåter att man säljer östersjölax som människoföda. I vissa länder är den till och med förbjuden som katt och hundmat pga för höga halter med dioxin.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Allt handlar väl mycket om laxfällorna utanför oxå?"
Ja tyvärr är detta sanningen. Mina hemmaälvar t.ex Lögde, Öre och Vindelälven blir bara sämre och sämre för alla år. Höstfisket i år hade ju varit klockrent riktigt bra förutsättningar med bra vattenföring hela augusti. Men fisket var sämre än jag tidigare har upplevt.
Lite märkligt att sverige går emot EU:s diriktiv och tillåter att man säljer östersjölax som människoföda. I vissa länder är den till och med förbjuden som katt och hundmat pga för höga halter med dioxin.