1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1413587

Sv: Apropå nånting...
Kan ingen köpa en kurs i engelska för nybörjare åt stackars Nilsson? Det är ren magi kring 1 minut.

Edit: Ja just, vi fick med oss två poäng otroligt nog. Nu är det dags att herr Johnsson lämnar in. Han är kåtare än Sven-Ingvars på Värmland. Slämgkyssen åt publiken äcklar mig. Huvudsaken är ju dock bristen på taktiskt kunnande. Ingenting ser genomtänkt ut. Allt går på chans. Lars-Eje hade iaf ett grundspel..

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Haha...ja herregud. Alltid, jag menar verkligen alltid, samma frågor.
1. Hur viktigt var målet/segern/extrapoängen
2. Vad vill du se från ditt lag i nästa period/match
3. Valfri direkt ledande fråga, eller till och med påstående.

Han behöver inte bara en engelskakurs, utan även en intervjukurs.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...