Timrå Icon: Kan ligga nåt i att det handlar om big money! Sen är ju han Örebro:are i grunden, så lite laghjärta ligger bakom hans beslut att falla tillbaka en division.
Gillar hans attityd iaf, även om jag vet att det är bakåt vi ska prioritera i nuläget. Drömma sig bort är bara nyttigt för själen! =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gillar hans attityd iaf, även om jag vet att det är bakåt vi ska prioritera i nuläget. Drömma sig bort är bara nyttigt för själen! =)