Största nollorna har slips bara så du vet. Man omsätter lika mycket som SAIK och Luleå samt har inge lägre spelarlöner. Hur fan kan dom vara topplag och detta jävla skitgäng vara obotligt sist!!?????
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Största nollorna har slips bara så du vet. Man omsätter lika mycket som SAIK och Luleå samt har inge lägre spelarlöner. Hur fan kan dom vara topplag och detta jävla skitgäng vara obotligt sist!!?????