Laken: Klart man blir avhängd tidigt de sa jag redan före första nedsläpp. Runt 15 -20 omg men många här trodde på tomten "linkan" o mes perra. Föreningen är ju helt jävla efterbliven som bara låter allt rulla ner i allsvenskan ingen öpnnar käften inavelklubb
Laken: Klart man blir avhängd tidigt de sa jag redan före första nedsläpp. Runt 15 -20 omg men många här trodde på tomten "linkan" o mes perra. Föreningen är ju helt jävla efterbliven som bara låter allt rulla ner i allsvenskan ingen öpnnar käften inavelklubb
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer