Raggaren Putte: Lite less på att höra snacket om budget fram och tillbaka hela tiden. Om vi vänder på det, vi har sämst ekonomi av alla. Men jag kan inte inbilla mig att när det handlar om att spänna musklerna ekonomiskt så skiljer det nog inte nämnvärt mycket av de lagen som ligger i bottenskiktet pengamässigt.
Man får helt enkelt värva så klokt som möjligt, känns bara som man värvat utan klokhet. Vissa har levt upp väl så bra, andra undrar man om de kommit på fel adress.
Fick kontrakt med Järpen 3 år, har jag kommit rätt?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man får helt enkelt värva så klokt som möjligt, känns bara som man värvat utan klokhet. Vissa har levt upp väl så bra, andra undrar man om de kommit på fel adress.
Fick kontrakt med Järpen 3 år, har jag kommit rätt?
Redigerad kommentar