1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1414586

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
lincoln: Fast övriga 3 femmor är djävligt bra på att bära vatten . Diciplinerade och spelar efter en plan . Alla vet vad dom ska göra . Lite som de varit i Timrå sen den här Perra kom hit ;)

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Nu ska vi se. JAG menar att det är svårt att vinna hockeymatcher då 4 av 6 utvisningar ser ut på det här sättet. Notera tex i Hedins fall där det inte ens är han som håller i. Utan att det är växjöspelaren som krokar i och helt enkelt lägger sig ner. Jag kan sträcka mig att det är kamp om pucken. Det här är en skam för svensk hockey och nivån som tillåts från domarhåll är under all kritik. Så här stor påverkan ska domarna helt enkelt inte ha på spelet.

Obs! Ber om ursäkt för eventuellt högt ljud.

www.youtube.com/watch?v=aL2JPtHf6uw

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer