1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1414591

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle: Ja de va djävligt roliga utvisningar . Tröttsamt .

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle & Skarin: Ja men man undrar ju! Om jag får citera Wikegård: "Vad fan är det som händer?"

Jag tycker inte att Timrå IK tillåts tävla på samma villkor som Växjö i den här matchen. Timrå får en billig utvisning (kompensation) där bakom Gerbers mål men det är tamefan allt mitt subjektiva öga kan hitta också. Det är för dåligt helt enkelt. Dessutom blir inget bättre av en kompensation, två fel blir inte ett rätt.

Matchen som helhet innehåller fler scenarion än bara "domarskandal" så visst hade vi kunnat vinna på eget grepp ikväll men utgångsläget måste vara att man får tävla på samma grunder som motståndarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer