Hockeydomare är det mest ponduslösa fegaste människor jag vet av. Man dömer efter vad som hänt och inte vad som händer. Sen om man tar in 10 huvuddomare blir inte saken bätre av det då man är lika jävla feg samtliga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hockeydomare är det mest ponduslösa fegaste människor jag vet av. Man dömer efter vad som hänt och inte vad som händer. Sen om man tar in 10 huvuddomare blir inte saken bätre av det då man är lika jävla feg samtliga.