TimråikPower: Dela ut tjuvnyp och slå klubban i sargen kan va presis tvärt om vad du beskriver som "svin"..Kan vara kom igen en j-la vilga att vända skiten, en frustration...
En fråga, är det enligt din beskrivning bättre åka runt uppgivet i det läget...med axlarna och huvud neråt, istället för att göra något för att få upp adrelaninet....en fråga bara..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En fråga, är det enligt din beskrivning bättre åka runt uppgivet i det läget...med axlarna och huvud neråt, istället för att göra något för att få upp adrelaninet....en fråga bara..