Kramer & Dunc: Som supporter ska man självklart stötta laget men samtidigt kan man ju inte blunda för verkligheten och ljuga för sig själv.
Det jag kan göra i dagsläget är att fortsätta gå på matcherna, vilket jag också kommer att göra. Men jag tror likt förbannat att vi hamnar i Kvalserien denna säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det jag kan göra i dagsläget är att fortsätta gå på matcherna, vilket jag också kommer att göra. Men jag tror likt förbannat att vi hamnar i Kvalserien denna säsong.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar