Olle: Ja det kan nog ligga nåt i det. Själv bryr jag mig för mycket o ställer naturligtvis krav. Därför blir jag vansinnigt irriterad när kommentarer från såna som Dunk kommer.
Dessutom tror han att Det bara är negativt skit hela tiden men så är inte fallet. Spelar dom bra, gör dom en bra sak, gör Linkan en bra värvning osv. så hyllas Det stort.
Iallafall från min sida o flera andra men det vet du oxå ju.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom tror han att Det bara är negativt skit hela tiden men så är inte fallet. Spelar dom bra, gör dom en bra sak, gör Linkan en bra värvning osv. så hyllas Det stort.
Iallafall från min sida o flera andra men det vet du oxå ju.