1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1416680

Sv: Det är dags att agera
yngwie: Nä jag tänkte på:

"Nystromhockey Magnus Nyström
Jag blir inte förvånad om Mats Zuccarello Aasen snart spelar i Frölunda."

Från Twitter. 17 Oktober.

Varför är det mer troligt att Strålman spelar i Modo än att Aasen spelar i Timrå?

Svarskommentarer

Sv: Det är dags att agera
Olle: Det mest troliga tror jag är att både Strålman och Aasen spelar i modo:)

Sv: Det är dags att agera
Olle:

Hm, har för mig att jag läste den där andra lirarns blogg om det där för någon vecka sedan. Men dom har väl gått ihop dom där pajasarna. Han har ju fått för sig det för att Olimb spelar i Frölunda.

Modo skulle behöva en offensiv back, och Näslund var ute efter han redan i våras. Sen tror jag det känns betydligt hetare när Näslund eller Foppa ringer och vill skriva kontrakt än när Linkan hör av sig faktist. Men blir det ES så blir det nog HV eller liknande.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer