ÖstrandsNisse: ibland blir man så trött på hur man lägger fram saker o ting i klubben: "- Ett sätt är att komplettera med en mental tränare, säger ordförande Christer Ericson, som också ska undersöka möjligheterna till spelarförstärkningar."
Ja, nu ska ordföranden börja 'undersöka' möjligheten till spelarförstärkning....låter jättebra, vi kan nog få in nån vilket halvår som helst....suck...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"- Ett sätt är att komplettera med en mental tränare, säger ordförande Christer Ericson, som också ska undersöka möjligheterna till spelarförstärkningar."
Ja, nu ska ordföranden börja 'undersöka' möjligheten till spelarförstärkning....låter jättebra, vi kan nog få in nån vilket halvår som helst....suck...