Poäng borta mot Brynäs är alltid poäng borta mot Brynäs. Traditionellt sett har Timrå haft jävligt svårt att ta poäng där nere. Vårt tabelläge gör det svårt att bli glad för "bara" en/två poäng. Bra gjort att inte ge upp i slutet av matchen.
Nu återstår att se om vi får 1 eller 2 poäng med oss. Kom igen nu Timrå!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu återstår att se om vi får 1 eller 2 poäng med oss. Kom igen nu Timrå!