Timrå Icon: Jo, han var ju det. Men innan dess hade han varit riktigt bra. Även de bästa målvakter har en dålig kväll då och då. Tycker att han skulle ha fått fortsätta för att ge honom det förtroende en förstemålvakt behöver. För det råder ju inget som helst tvivel om att han är etta nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker att han skulle ha fått fortsätta för att ge honom det förtroende en förstemålvakt behöver. För det råder ju inget som helst tvivel om att han är etta nu.