1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1418633

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
haggen: Jag har aldrig sagt att man inte får kritisera Perra, eller någon annan heller för den delen.
Men det du och många andra sysslar med är att slänga ur sig samma ordbajseri gång på gång.
Det finns ingen insikt i det ni skriver. Inga förslag på lösningar, ingen analys. Bara "avgå" och "tårtor till Linkan" och "patetiska Timrå".
Och när det dessutom är i total avsaknad av grammatik så blir man lite trött till slut.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
hubbenorlen: Ja så ja duktiga du vad bra allt är helt körd i botten och då ska du låta som nån jävla pastor som vet allt.Nä väv en tröja till linkan och sy en kepa till perra det fixar du nog med dig från stockholm "syfröken"

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
hubbenorlen:

Jag tycker det är ett sundhetstecken att folk bryr sig.
Att man inte är nöjd med situationen.

Skriver man i ren frustration så är nog ordval och grammatik det sista man tänker på.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
hubbenorlen:
Exakt. Det skadar Inte att vara lite nyanserad och konstruktiv.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer