Är väl bara så här att har vi har en sportchef som klarat av att värva ihop ett åtminstone melmåttigt ES lag så har nog resten av ledarstaben oxå fungerat, men det är ju ett hopplöst läge för de övriga att göra nåt med ett undermåligt manskap, då till största delen backarna!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är väl bara så här att har vi har en sportchef som klarat av att värva ihop ett åtminstone melmåttigt ES lag så har nog resten av ledarstaben oxå fungerat, men det är ju ett hopplöst läge för de övriga att göra nåt med ett undermåligt manskap, då till största delen backarna!