Ja Vampen borde vi signa tills han går i pension. Han går i bräschen för laget på ett föredömligt sätt. Men vi saknar fler Vampar. Vi har ingen på backplats som går i bräschen på samma sätt (jmf med Styf, Koskinen, Rajamäki Sanny, Strålman etc). På forwardssidan tycker jag Jonte har liknande tendenser, men sen är det tunnare även där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja Vampen borde vi signa tills han går i pension. Han går i bräschen för laget på ett föredömligt sätt. Men vi saknar fler Vampar. Vi har ingen på backplats som går i bräschen på samma sätt (jmf med Styf, Koskinen, Rajamäki Sanny, Strålman etc). På forwardssidan tycker jag Jonte har liknande tendenser, men sen är det tunnare även där.
Vi behöver fler spelare som visar vägen!