Timrå Icon: Det finns en hel del positivt att ta med oss. Och om jag hade varit Perra i dag så hade jag känt mig otroligt frustrerad. Här gör man den perfekta bortamatchen och lyckas göra fem mål. Men då funkar inte målvaktsspelet. Det måste kännas hopplöst att inte HELA laget kan vara bra samtidigt...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och om jag hade varit Perra i dag så hade jag känt mig otroligt frustrerad. Här gör man den perfekta bortamatchen och lyckas göra fem mål. Men då funkar inte målvaktsspelet.
Det måste kännas hopplöst att inte HELA laget kan vara bra samtidigt...